Har du handlet i Pierre Robert webshop er vi ikke fornøyde før du er fornøyd. Du har 30 dagers åpent kjøp og angrerett (fra ordredato). Når vi mottar de returnerte varene vil vi kreditere deg for disse. 

Vi har en returkostnad på 59 kr for å dekke frakten. For reklamasjoner er det ingen returkostnad.

Slik returnerer du varer fra oss:

  1. Legg plagget/ene tilbake i posen eller esken du mottok fra oss, eller i tilsvarende innpakking.
  2. Registrer returen via www.returns.pierrerobert.no med ditt ordrenummer og e-postadresse
  3. Klistre på den forhåndsutfylte returadresse-etiketten som lå ved ordren, og lever på ditt nærmeste Helthjem utleveringssted. På denne linken kan du finne ditt nærmeste innleveringssted.

Du kan returnere varene gitt at:

  • Plaggene er ubrukt og uvasket. Men du kan selvsagt prøve dem på for å se om de passer.
  • Plaggene må være i samme stand og kvantitet som de var da du mottok dem.
  • Merkelapper (dersom det er noen) må ikke fjernes fra plagget, og originalpakningen må også returneres.
  • Av hygiene-hensyn kan du kun returnere undertøy (truser og boxere) dersom pakningen er uåpnet/forseglet.

Alle returer blir refundert, så det er dessverre ikke mulig å få andre produkter tilsendt som erstatning for plagg som returneres. Dersom du ønsker et annet plagg, størrelse eller farge, ber vi deg om å legge en ny ordre.

Alle returer og reklamasjoner kontrolleres. Dersom vilkårene beskrevet ovenfor ikke er møtt, kan vi dessverre ikke akseptere din retur. Vi reserverer oss retten til å redusere summen som krediterers dersom plaggene er brukt, ødelagt eller om pakningen er skadet.

 

Bytte av julegaver

Retur-retten blir forlenget ved kjøp til jul. Hvis gavene ønskes returnert setter vi pris på om de blir returnert før 10.januar. Du registrerer returen via www.return.pierrerobert.no og bruker adresselappen som fulgte med i pakken din.

 

Klager/Reklamasjoner

Vi garanterer at produktene du har bestilt er uten feil og skader når du mottar dem. Dersom du allikevel mottar plagg som er ødelagt eller et kvalitets-avvik eller at du mottok et annet produkt enn du bestilte, ber vi deg returnere de/t aktuelle plagget/ene så snart som mulig og senest innen 60 dager. Pierre Robert dekker returkostnaden for reklamasjoner og feilleveringer. Alle reklamasjoner kontrolleres og godkjennes av oss.

Returskjemaet utfylles elektronisk via www.return.pierrerobert.no og den forhåndsutfylte returadresse-etiketten må brukes på pakken (Se forklaring under returer). Dersom du ikke har returadresse-etiketten som lå ved pakken, ber vi deg kontakte vår kundeservice på support@pierrerobertgroup.zendesk.com eller på tlf 22 06 27 87 (åpningstid 09-11 på hverdager).

 

Tilbakebetaling i.f.m. reklamasjoner

Ved reklamasjoner blir salgsprisen for reklamerte vare/r samt fraktkostnad kreditert din konto normalt inn fem til ti arbeidsdager.

NB! Disse retur-prosessene gjelder kun for produkter kjøpt i Pierre Roberts nettbutikk. For produkter kjøpt i dagligvare gjelder vår Komfortgaranti. Du kan lese mer om denne her. 
 
 

Skade på pakke og savnede ordre

Skade på pakke

Dersom emballasjen og pakken er skadet ved levering må du umiddelbart melde fra til vår transportør Helthjem. Dette gjelder uansett om du basert på emballasjen kan avgjøre om selve varen er skadet eller ikke. 

Skader må meldes innen syv arbeidsdager fra varen ble levert. Spar alltid på originalforpakningen, og ta gjerne bilder av skaden.

Savnede pakker

Dersom du har fått leveringsbekreftelse, men pakken din fra pierrerobert.no ikke har kommet frem, må dette umiddelbart meldes til vår  transportører Helthjem.