Betaling i vår nettbutikk gjøres via Klarna Checkout. Alle spørsmål du har i forbindelse med betaling retter du derfor til Klarna.

Dersom du har brukt Klarna tidligere vil du kun måtte skrive inn epostadressen og postnummeret ditt for å fullføre kjøpet. De tilgjengelige betalingsmåtene vil så bli presentert, og du velger det alternativet du foretrekker.

Dersom du ikke har benyttet deg av Klarna tidligere blir du bedt om å legge inn personnummeret ditt. Klarna vil så gjennomføre en kredittsjekk, og basert på denne presentere de ulike betalingsalternativene for deg.

Dersom du ikke ønsker å legge inn ditt personnummer, så kan du klikke på linken «Jeg ønsker ikke å oppgi mitt fødselsnummer". Merk da at kun kortbetaling (debit/kredittkort) vil være tilgjengelig som betalingsalternativ.

Klarna tilbyr følgende betalingsmåter:

  • Debit/kredittkort (Visa and MasterCard)
  • Klarna Faktura. Når du velger denne betalingsmåten vil du motta en faktura på epost når ordren er sent fra oss. Fakturaen må betales innen 14 dager.
  • Klarna Konto: Med Konto kan du samle dine kjøp på én faktura og delbetale denne i ditt eget tempo. Du kan når som helst betale hele beløpet.
  • Klarna Delbetaling. Når du velger denne betalingsmåten så gjør du en fast innbetaling hver måned. Du betaler også en fast avgift i tillegg til det månedlige avdraget. Delbetaling er kun et alternativ når prisen på handelkurven overstiger 1500 kr.

Her kan du lese mer om Klarna Checkout.  

Kontakt og kundeservice for Klarna

Siden all vår betaling håndteres av Klarna Checkout, så er det Klarna som tar seg av alle betalings-transaksjonene for de ulike betalings-alternativene vi tilbyr. Dersom du har spørsmål som gjelder betaling, ber vi deg derfor om å kontakte Klarnas kundeservice

 

Svalbard

Vi kan dessverre ikke levere momsfritt til Svalbard.