Kundeservice

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Velkommen til Pierre Roberts kundeservice. Skal du gjøre en retur? Klikk her

Kontakt

Vedrørende kjøp via dagligvarehandelen:

100% fornøyd - eller pengene tilbake. Pierre Robert tilbyr "komfortgaranti" som gir deg pengene tilbake om du er misfornøyd med kjøpet ditt.
Send oss et bilde av plagget ditt, og du vil bli kontaktet for videre oppfølging av saken.

Vennligst fyll ut kontaktskjema.

 

Vedrørende kjøp via nettbutikken:

Send en epost til support@pierrerobertgroup.zendesk.com og legg ved ditt ordrenummer for raskere kundeservice.

Når bestillingen er gjennomført er det i de fleste tilfeller ikke mulig å endre/kansellere bestillingen. Vi plukker varene fortløpende og det er sjelden vi rekker å stoppe ordren før den er klar til å sendes ut. Har du allerede mottatt leveransebekreftelse er pakken hentet fra lageret vårt.

 

Ringer du fra dagligvarebutikk og ønsker å komme i kontakt med din selger?

Ring 22 54 43 00 og spør etter regionsjef i ditt fylke.

 

Levering

Vi tilbyr to leveringsalternativer:
  • Helthjem 
    • Leveringstid er 2-4 dager.
    • Fraktkostnaden er 49 kr. For ordre over 599 kr gir vi gratis frakt.
    • Pakken din leveres på dørmatten eller i postkassen avhenging av hva slags bolig og nabolag du bor i. Sjekk derfor at adressen du har oppgitt er riktig, og at sjekk at både postkasse og døren din er merket med navnet ditt. Du mottar en SMS fra Helthjem om at pakken er levert.
    • Større pakker må hentes på nærmeste Helthjem-utleveringssted. Du vil da motta en SMS fra Helthjem om at pakken kan hentes. Vennligst ta med gyldig ID og melding om levering til utleveringsstedet. Pakken må hentes innen 7 dager.
  • Hent selv
    • Leveringstid er 2-4 dager.
    • Fraktkostnaden er 59 kr.
    • Pakken din leveres til nærmeste Postnord utleveringssted. Du vil da motta en SMS fra Helthjem når pakken kan hentes. Vennligst ta med gyldig ID og melding om levering til utleveringsstedet.
    • Pakken må hentes innen 7 dager.

Pierre Robert er ansvarlig for transport-risikoen, d.v.s. risikoen for at produktet blir skadet, eller blir borte under transporten fra vårt lager til deg. Risikoen for returnerte produkter ligger på kunden. 

 

Leveranse-bekreftelse

Når ordren din er blitt pakket og sendt fra vårt lager, sender vi deg en bekreftelse på epost om at pakken er på vei. Du vil også motta epost fra Helthjem med sporingsinformasjon når pakken er under transport, og en SMS når den er levert.

 

Uavhentede pakker

Pakken må hentes på leveringsstedet innen 7 dager. Uavhentede pakker returneres til oss, og faktureres 200 kr for å dekke frakt og administrative avgifter. 

Betaling

Betaling i vår nettbutikk gjøres via Klarna Checkout. Alle spørsmål du har i forbindelse med betaling retter du derfor til Klarna. Du kan også lese mer om hva Klarna er, og hvordan det fungerer her.

Dersom du har brukt Klarna tidligere vil du kun måtte skrive inn epostadressen og postnummeret ditt for å fullføre kjøpet. De tilgjengelige betalingsmåtene vil så bli presentert, og du velger det alternativet du foretrekker.

Dersom du ikke har benyttet deg av Klarna tidligere blir du bedt om å legge inn personnummeret ditt. Klarna vil så gjennomføre en kredittsjekk, og basert på denne presentere de ulike betalingsalternativene for deg.

Dersom du ikke ønsker å legge inn ditt personnummer, så kan du klikke på linken «Jeg ønsker ikke å oppgi mitt fødselsnummer". Merk da at kun kortbetaling (debit/kredittkort) vil være tilgjengelig som betalingsalternativ.

Klarna tilbyr følgende betalingsmåter:

  • Debit/kredittkort (Visa and MasterCard)
  • Klarna Faktura. Når du velger denne betalingsmåten vil du motta en faktura på epost når ordren er sent fra oss. Fakturaen må betales innen 14 dager.
  • Klarna Konto: Med Konto kan du samle dine kjøp på én faktura og delbetale denne i ditt eget tempo. Du kan når som helst betale hele beløpet.
  • Klarna Delbetaling. Når du velger denne betalingsmåten så gjør du en fast innbetaling hver måned. Du betaler også en fast avgift i tillegg til det månedlige avdraget. Delbetaling er kun et alternativ når prisen på handelkurven overstiger 1500 kr.

Her kan du lese mer om Klarna Checkout.  

Kontakt og kundeservice for Klarna

Siden all vår betaling håndteres av Klarna Checkout, så er det Klarna som tar seg av alle betalings-transaksjonene for de ulike betalings-alternativene vi tilbyr. Dersom du har spørsmål som gjelder betaling, ber vi deg derfor om å kontakte Klarnas kundeservice

 

Svalbard

Vi kan dessverre ikke levere til Svalbard.

Returer og reklamasjon

Har du handlet i Pierre Robert webshop er vi ikke fornøyde før du er fornøyd. Du har 30 dagers åpent kjøp og angrerett (fra ordredato). Når vi mottar de returnerte varene vil vi kreditere deg for disse. 

Vi har en returkostnad på 59 kr for å dekke frakten. For reklamasjoner er det ingen returkostnad.

Slik returnerer du varer fra oss:

  1. Legg plagget/ene tilbake i posen eller esken du mottok fra oss, eller i tilsvarende innpakking.
  2. Registrer returen via www.returns.pierrerobert.no med ditt ordrenummer og e-postadresse
  3. Klistre på den forhåndsutfylte returadresse-etiketten som lå ved ordren, og lever på ditt nærmeste Helthjem utleveringssted. På denne linken kan du finne ditt nærmeste innleveringssted.

Du kan returnere varene gitt at:

  • Plaggene er ubrukt og uvasket. Men du kan selvsagt prøve dem på for å se om de passer.
  • Plaggene må være i samme stand og kvantitet som de var da du mottok dem.
  • Merkelapper (dersom det er noen) må ikke fjernes fra plagget, og originalpakningen må også returneres.
  • Av hygiene-hensyn kan du kun returnere undertøy (truser og boxere) dersom pakningen er uåpnet/forseglet.

Alle returer blir refundert, så det er dessverre ikke mulig å få andre produkter tilsendt som erstatning for plagg som returneres. Dersom du ønsker et annet plagg, størrelse eller farge, ber vi deg om å legge en ny ordre.

Alle returer og reklamasjoner kontrolleres. Dersom vilkårene beskrevet ovenfor ikke er møtt, kan vi dessverre ikke akseptere din retur. Vi reserverer oss retten til å redusere summen som krediterers dersom plaggene er brukt, ødelagt eller om pakningen er skadet.

 

Bytte av julegaver

Retur-retten blir forlenget ved kjøp til jul. Hvis gavene ønskes returnert setter vi pris på om de blir returnert før 10.januar. Du registrerer returen via www.return.pierrerobert.no og bruker adresselappen som fulgte med i pakken din.

 

Klager/Reklamasjoner

Vi garanterer at produktene du har bestilt er uten feil og skader når du mottar dem. Dersom du allikevel mottar plagg som er ødelagt eller et kvalitets-avvik eller at du mottok et annet produkt enn du bestilte, ber vi deg returnere de/t aktuelle plagget/ene så snart som mulig og senest innen 60 dager. Pierre Robert dekker returkostnaden for reklamasjoner og feilleveringer. Alle reklamasjoner kontrolleres og godkjennes av oss.

Returskjemaet utfylles elektronisk via www.return.pierrerobert.no og den forhåndsutfylte returadresse-etiketten må brukes på pakken (Se forklaring under returer). Dersom du ikke har returadresse-etiketten som lå ved pakken, ber vi deg kontakte vår kundeservice på support@pierrerobertgroup.zendesk.com eller på tlf 22 06 27 87 (åpningstid 09-11 på hverdager).

 

Tilbakebetaling i.f.m. reklamasjoner

Ved reklamasjoner blir salgsprisen for reklamerte vare/r samt fraktkostnad kreditert din konto normalt inn fem til ti arbeidsdager.

NB! Disse retur-prosessene gjelder kun for produkter kjøpt i Pierre Roberts nettbutikk. For produkter kjøpt i dagligvare gjelder vår Komfortgaranti. Du kan lese mer om denne her. 
 
 

Skade på pakke og savnede ordre

Skade på pakke

Dersom emballasjen og pakken er skadet ved levering må du umiddelbart melde fra til vår transportør Helthjem. Dette gjelder uansett om du basert på emballasjen kan avgjøre om selve varen er skadet eller ikke. 

Skader må meldes innen syv arbeidsdager fra varen ble levert. Spar alltid på originalforpakningen, og ta gjerne bilder av skaden.

Savnede pakker

Dersom du har fått leveringsbekreftelse, men pakken din fra pierrerobert.no ikke har kommet frem, må dette umiddelbart meldes til vår  transportører Helthjem.

Mest stilte spørsmål

Her finner du svarene på våre mest stilte spørsmål. Hvis ikke du finner svaret du leter etter så kan du ta kontakt med vår kundeservice her.

 

Betaling & LEVERING

RETUR

Rabattkoder & Kampanje

Annet

SVAR

01.  Kan jeg kansellere bestillingen min eller eller legge til produkter/fjerne produkter fra bestillingen?

Når bestillingen er gjennomført er det i de fleste tilfeller dessverre ikke mulig å endre/kansellere bestillingen da vi plukker og sender fortløpende. Har du fått leveransebekreftelse kan vi ikke gjøre endringer. Har du bestilt med kort kan vi ikke endre det reserverte beløpet, og om du har bestilt med faktura er du kredittsjekket for beløpet som ligger på ordren.

Selv om du kontakter oss kan vi ikke love at vi rekker å gjøre endringer.

02.  Når mottar jeg bestillingen min?
Standard levering er 2 - 4 arbeidsdager. Vi gjør oppmerksom på at leveringstiden kan være lenger under travle perioder og når vi har salg. Du kan spore ordren din via sporingslinken du fikk i leveransebekreftelsen fra oss.

Tilbake til toppen

03. Hvor sender vi?

Vi sender til Norge, Sverige og Finland.

Tilbake til toppen

04. Hvor mye koster frakten?

Med Helthjem er fraktkostnaden 49 kr, men bestillinger over 599 kr gir gratis frakt. Velger du «Hent selv» er fraktkostnaden 59 kr.

Tilbake til toppen

05. Hvilke leveringsalternativer kan jeg velge mellom?

Vi tilbyr tre leveringsalternativer:

  • Helthjem Standard leveranse
    • Leveringstiden er 2-4 dager.
    • Fraktkostnaden 49 kr, men du får fri frakt på ordre over 599 kr.
    • Pakken din leveres på dørmatten eller i postkassen avhengig av hva slags bolig eller nabolag du bor i. Sjekk derfor at adressen du har oppgitt er riktig, og sjekk at både postkasse og døren din er merket med navnet ditt. Du mottar en SMS fra Helthjem om at pakken er levert.
    • Pakker som passer i postkassen vil bli levert direkte til din adresse. Større pakker vil bli sendt til nærmeste Postnord utleveringssted og deretter vil Helthjem informere deg om når pakken kan hentes. Vennligst ta med gyldig ID og melding om levering ved henting. Pakken returneres til Pierre Robert etter 7 dager.
  • Hent selv
    • Leveringstiden er 2-4 dager.
    • Fraktkostnaden 59 kr.
    • Pakken din leveres til nærmeste Postnord utleveringssted. Du mottar en SMS fra Helthjem når pakken kan hentes. Vennligst ta med gyldig ID og melding om levering ved henting. Pakken returneres til Pierre Robert etter 7 dager.
       
  • Tilbake til toppen
06. Hva gjør jeg hvis kreditt/debitt-kortet mitt blir avvist ved betaling?

Sjekk at alle detaljer er lagt inn riktig. Dersom det fortsatt ikke fungerer ber vi deg benytte et annet kort.

Tilbake til toppen

07. Hva er Klarna og hvordan fungerer det?

Les mer om Klarna og hvordan det fungerer her.

Tilbake til toppen

08. Kansellert ordre

Dersom et enkelte produkt/produkter i din kansellerte ordre har blitt utsolgt, forbeholder vi oss retten til å kansellere hele bestillingen. Vi vil da informere deg om dette via e-post. Når vi kansellerer bestillingen blir varene som var i bestillingen lagt tilbake på lager. Du kan deretter legge ny ordre.

Tilbake til toppen

09.Når får jeg tilbakebetalt penger fra returen min?

Vi refunderer pengene dine når vi har mottatt varene. Dette tar vanligvis 10-15 arbeidsdager. Dersom du har valgt faktura ber vi deg fryse fakturaen hos Klarna slik at forfallsdato ikke utløper innen vi får korrigert fakturaen.

Tilbake til toppen

10. Hvor lang returrett har jeg?

Vi tilbyr alle våre kunder 30 dagers åpent kjøp.

Tilbake til toppen

11. Blir jeg belastet for frakt dersom jeg returnerer hele ordren min?

Du kan sende tilbake varene hvis du har ombestemt deg, men da vil du ikke få refundert opprinnelig fraktkostnad. Retur koster for øvrig 59 kr. Denne kostnaden trekkes når vi refunderer pengene for returen. Dersom varen(e) du sender tilbake er ødelagt eller skadet (reklamasjon), vil den opprinnelige fraktkostnaden tilbakebetales, og du betaler heller ikke for returfrakten.

Tilbake til toppen

12. Hvor lenge er rabattkoden gyldig?

Koder utgitt i forbindelse med kampanjer har ulik varighet, men gyldighet oppgis under «tilbudsinformasjon» på siden, samt i nyhetsbrev fra oss. Rabattkoder utgitt i forbindelse med reklamasjon er gyldig i 6 måneder.

13. Kan jeg kombinere flere rabatter i ett kjøp?

Rabattkoder kan ikke kombineres med andre rabatter eller tilbud. Om du har en rabattkode vil den ikke slå ut på salgsvarer.

14. Kan jeg bytte en vare og bruke en tidligere rabatt?

Om du har en vare som er kjøpt på tilbud og ønsker å bytte til en annen størrelse, kan du kontakte vår kundeservice. Vi hjelper deg med å gi å samme rabatt på nytt kjøp. Om tilbudet fortsatt gjelder kan du legge en ny bestilling som vanlig.

15. Hvor finner jeg rabattkodene deres?

Ved å følge oss på sosiale medier som Facebook eller Instagram, samt å følge vårt nyhetsbrev: https://www.pierrerobert.no/no_NO/nyhetsbrev/Newsletter.html?nav=footer

Tilbake til toppen

16. Kjøp av gaver og retur av gaver

Om du kjøper en gave hos oss vil vi anbefale å sende med retur-stiketten inni gaven. På denne måten kan mottakeren selv registrere returen via våre nettsider (www.return.pierrerobert.no) og sende produktet/produktene i retur.

Pengene for returen blir overført til kjøper av bestillingen. Ønsker man nye produkter må det legges ny bestilling på vanlig måte.

Tilbake til toppen

17. Selger dere gavekort?

Nei, dessverre. Dersom du ønsker å gi en gave fra vår side, så tilbyr vi 30 dagers åpent kjøp på alle våre produkter.

Tilbake til toppen

18. Hvem skal jeg snakke med hvis jeg har en klage?

Vennligst ring vår kundeservice på tlf 22 06 27 87 eller kontakt oss på nettbutikk@pierrerobert.no

Tilbake til toppen

19. Hvor kan jeg lese mer om Pierre Robert sitt arbeid med bærekraft?

Du kan lese mer om Pierre Robert sitt bærekraftarbeid her. Alle våre plagg er designet med fokus på kvalitet og komfort. Og er laget med hensyn til mennesker, dyr og miljø.

20.  Kan jeg vaske klær fra Pierre Robert på høy temperatur? 

Med dagens vaskemaskiner og høykonsentrerte vaskemidler blir undertøy hygiensk rent - også på 40 grader.

Bomull tåler høyere temperatur (som for eksempel 60 grader) men det er sjeldent vi anbefaler 60 grader av hensyn til slitasje på plaggene. Om bomullstøyet er farget kan fargen for eksempel slites av, om du jevnlig vasker på 60 grader. Generelt vil tøy slites raskere i vask om du jevnlig bruker 60 grader.

 

Tilbake til toppen

 

Vilkår

1. GENERELT

Pierre Robert Webshop er eid av Orkla Trading AS (org.nr. 919 252 804).

Man må være over 18 år, eller ha foresattes tillatelse for å handle hos oss.

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil og fargeavvik på produktene i nettbutikken. Selv om vi gjør vårt ytterste for at bildene på pierrerobert.no skal være så representative og stemme overens med virkeligheten som mulig kan farger oppleves annerledes på ulike dataskjermer, og vi kan ikke garantere at bildene gjengir de virkelige produktene med 100% nøyaktighet.

Alle varer forblir Pierre Robert sin eiendom til selskapet har mottatt full betaling for varen.

Forsøk på svindel vil politianmeldes. Pierre Robert forbeholder seg retten til å heve kjøp dersom det foreligger mistanke om svindel.

Vi kan dessverre ikke levere til Svalbard.

 

2. PRISER

Alle priser i Pierre Roberts nettbutikk er inklusive mva (25%), og i norske kroner. Vi tar forbehold om eventuelle prisfeil og prisjusteringer.

Tilbud og kampanjer er gyldige så lenge vi har vare på lager og innen perioden som er oppgitt i vår markedsinformasjon.

Rabattkoder er kun gyldig på ordinære priser og ikke allerede nedsatte varer dersom det ikke informert om annet. Noen rabattkoder er personlige. Vi reserverer oss retten til å deaktivere koder og avslutte tilbud dersom vi mistenker svindel. Generelt sett kan rabattkoder kun brukes en gang.

 

3. ORDRE-BEKREFTELSE

For å kunne handle på pierrerobert.no må du godkjenne våre kjøpsvilkår. Det oppstår da en bindende avtale mellom deg og Pierre Robert.  

Når vi mottar ordren vil du få en bekreftelse til din registrerte e-postadresse. Denne ordrebekreftelsen fungerer også som garantibevis etter fullført betaling.

Varene som vises på pierrerobert.no skal finnes på lager, men vi tar likevel forbehold om at feil kan oppstå og et produkt kan være utsolgt. Hvis vi ikke klarer å levere i henhold til din bestilling, vil vi kansellere ordren. Du får beskjed om dette på epost.

Ordren behandles normalt første arbeidsdag etter at du har lagt din ordre. Dersom du legger ordren før kl 13.00 vil den bli behandlet samme dag. Se mer informasjon om dette under punkt 5 Levering.

 

4. KLAGER OG REKLAMASJONER

I Pierre Robert er vi ikke fornøyde før du er fornøyd. Vi garanterer at produktene du har bestilt er uten feil og skader når du mottar dem. Dersom du allikevel mottar plagg som er ødelagt eller et kvalitets-avvik eller at du mottok et annet produkt enn du bestilte, ber vi deg returnere de/t aktuelle plagget/ene så snart som mulig og senest innen 60 dager. Pierre Robert dekker returkostnaden for reklamasjoner og feilleveringer. Alle reklamasjoner kontrolleres og godkjennes av oss. Returskjemaet utfylles elektronisk via www.return.pierrerobert.no og den forhåndsutfylte returadresse-etiketten må brukes på pakken (Se forklaring under returer). Dersom du ikke har returadresseetiketten som lå ved pakken, ber vi deg kontakte vår kundeservice på support@pierrerobertgroup.zendesk.com eller på tlf 22 06 27 87 (åpningstid 09-11 på hverdager).

Klageorgan

Vi vil gjøre vårt beste for at du skal bli fornøyd med Pierre Roberts produkter, og vår kundebehandling. Dersom du likevel ikke skulle være fornøyd, har du alltid rett til å klage til Forbrukerklageutvalget eller henvise saken til mekling hos Forbrukerrådet. Du kan også benytte deg av Europakommisjonens plattform for nettbasert tvisteløsning (ODR-plattform).
 

Tilbakebetaling i.f.m. reklamasjoner

Ved reklamasjoner blir salgsprisen for reklamerte vare/r samt fraktkostnad kreditert din konto normalt inn fem til ti arbeidsdager.

 

5. SIKKERHET

Vi bruker sikre sider for overføring av ømfintlig informasjon som kortinformasjon og personopplysninger. Du kan selv kontrollere at nettsiden du besøker er sikker ved å se på nettadressen. Vanlige nettadresser begynner med http://, men hvis du befinner deg på en sikker side, begynner den med https://, hvor ”s” står for ”secure”.

 

6. PERSONVERN OG COOKIES

Pierre Robert eies av Orkla. Som et selskap i Orkla følger vi Orklas regler for sikker bruk og behandling av informasjonskapsler og personopplysninger. Her kan du lese mer om dette.  

 

7. FORCE MAJEURE

Ved force majeure blir Pierre Robert fritatt for straff for unnlatelse av visse forpliktelser i henhold til denne avtalen. Hvis situasjonen varer lengre enn to måneder har både Pierre Robert og kunden rett til å heve kjøpet. Med force majeure menes blant annet naturkatastrofer, oversvømmelse, brann, konflikt, krig, sabotasje, streik, sykdom, ulykke, transportforsinkelser, import/eksportforbud, embargo, ny eller endret lovgivning og andre forhold utenfor Pierre Roberts kontroll, uansett om det forekommer hos Pierre Robert eller hos en av våre leverandører eller samarbeidspartnere.

Force Majeure gjelder også i arbeidskonflikter og blokkader hvor Pierre Robert selv er gjenstand for eller tar initiativ til en slik handling. Pierre Robert er ikke skyldig i å kompensere skade i andre saker hvor det har blitt vist normal aktsomhet.

Force Majeure omfatter også administrative beslutninger som påvirker marked og produkter negativt, som for eksempel forbud, unormal nedgang i markedet eller at selskapet blir utsatt for kriminelle handlinger som påvirker driften.

 

8. TVISTER

En eventuell tvist vedrørende disse vilkårene skal avgjøres i henhold til norsk lov, av en norsk domstol.

Personvern Pierre Robert

Generell informasjon om Pierre Robert Group AS’ behandling av personopplysninger

Pierre Robert Group AS har ansvaret for behandlingen av personopplysningene dine, og vi lover å behandle dem på en sikker måte.

Formålet med behandling av personopplysninger

Formålet med å bruke personopplysninger og hvilke typer personopplysninger vi skal bruke, vil være spesifikt opplyst eller fremgå av sammenhengen i din kontakt med oss. Formålene med vår behandling av personopplysninger er vanligvis å håndtere henvendelser fra deg eller å kunne gi deg en tjeneste eller produkter som du har bedt om, men kan også være at vi ønsker å kommunisere bedre med deg og for å forbedre våre produkter, tjenester eller markedsføring.

Rammene for vår behandling av personopplysninger

Vår behandling av personopplysningene skjer innenfor rammen av gjeldende norsk lov og forskrift. Det rettslige grunnlaget vil være enten at

  • behandlingen er nødvendig for å oppfylle en avtale med deg, å utføre gjøremål i forkant av slik avtale eller for at Pierre Robert Group AS skal oppfylle en rettslig forpliktelse.
  • du har gitt oss et særskilt samtykke til en nærmere angitt type behandling, som for eksempel å abonnere på nyhetsbrev.
  • at Pierre Robert Group AS har en legitim interesse i en type bruk, og som vi antar at du synes er akseptabel blant annet på bakgrunn av din kontakt med oss. Det er aktuelt i tre typer tilfeller:
    • Dersom du har samtykket til å motta tilbud eller nyhetsbrev fra oss, vil vi kunne foreta en personlig tilpasning av slike henvendelser for å drive markedsføring som oppleves relevant av mottakerne.
    • Dersom du har samtykket til å motta tilbud eller nyhetsbrev fra oss, så kan vi bruke e-postadressen og en opplysning fra din kontakt med oss, for å tilpasse visning av annonser til deg eller andre på tredjepartsnettsteder (for eksempel Facebook).
    • Dersom du har logget inn som en bruker på en av våre nettbutikker og har produkter i handlekurven uten å fullføre handelen eller sjekke ut, kan vi lagre opplysningen om handlekurven for å sende deg e-post med påminnelse om handlekurven på et senere tidspunkt

         Du vil gis mulighet til å velge bort slik bruk av personopplysninger                 om du foretrekker det.

Sletting og anonymisering

Vi vil slette personopplysningene når vi har håndtert din henvendelse, oppfylt avtalen eller vår rettslige forpliktelse. Opplysninger som vi bruker til markedsføringsformål, vil vi slette du ber oss om det, enten ved å kontakte oss som forklart nedenfor, på våre brukersider («min side» e.l.) eller i lenker i våre e-poster til deg.

Alternativt til sletting, kan vi fjerne identifiserende opplysninger fra personopplysningene, slik at opplysningene ikke lenger kan knyttes til deg (anonymisering). Slik anonym informasjon kan vi bruke i vårt erfaringsarkiv og for å utarbeide analyser og statistikk, for å tilpasse og utvikle Pierre Robert Group AS’ markedsføring og produkter i forhold til forbrukernes ønsker og behov.

Lagring av personopplysninger

Personopplysningene vil lagres på Microsofts servere i Europa. Dersom det blir aktuelt å gi Microsoft i andre land midlertidig tilgang systemer der opplysningene er lagret, for eksempel ved feilretting, så er tilfredsstillende personverngarantier sikret gjennom EU-standardavtale og/eller EU/US Privacy Shield-avtalen. Send oss en e-post om du ønsker en kopi av disse.

Kontakt

Kontakt oss på privacy@orkla.no om du vil ha innsyn i, få utlevert, korrigere eller slette personopplysninger som er lagret om deg. Du kan på samme måte protestere mot, kreve begrensning av eller trekke tilbake samtykke til behandlingen av personopplysninger. For øvrig har du mulighet til å klage over behandlingen av personopplysninger til Datatilsynet.

Cookies

Pierre Robert eies av Orkla. Som et selskap i Orkla følger vi Orklas regler for sikker bruk og behandling av informasjonskapsler og personopplysninger. Her kan du lese mer om dette.  

Personvern

Pierre Robert eies av Orkla. Som et selskap i Orkla følger vi Orklas regler for sikker bruk og behandling av informasjonskapsler og personopplysninger. Her kan du lese mer om dette.