Vedrørende kjøp via dagligvarehandelen:

100% fornøyd - eller pengene tilbake. Pierre Robert tilbyr "komfortgaranti" som gir deg pengene tilbake om du er misfornøyd med kjøpet ditt.
Send oss et bilde av plagget ditt, og du vil bli kontaktet for videre oppfølging av saken.

Vennligst fyll ut kontaktskjema.

 

Vedrørende kjøp via nettbutikken:

Send en epost til support@pierrerobertgroup.zendesk.com og legg ved ditt ordrenummer for raskere kundeservice.

Når bestillingen er gjennomført er det i de fleste tilfeller ikke mulig å endre/kansellere bestillingen. Vi plukker varene fortløpende og det er sjelden vi rekker å stoppe ordren før den er klar til å sendes ut. Har du allerede mottatt leveransebekreftelse er pakken hentet fra lageret vårt.

 

Telefon Forbrukerservice:

22062787 (åpningstid 09 - 11 på hverdager)

 

Ringer du fra dagligvarebutikk og ønsker å komme i kontakt med din selger?

Ring 22 54 43 00 og spør etter regionsjef i ditt fylke.