Her finner du svarene på våre mest stilte spørsmål. Hvis ikke du finner svaret du leter etter så kan du ta kontakt med vår kundeservice her.

 

Betaling & LEVERING

RETUR

Rabattkoder & Kampanje

Annet

SVAR

01.  Kan jeg kansellere bestillingen min eller eller legge til produkter/fjerne produkter fra bestillingen?

Når bestillingen er gjennomført er det i de fleste tilfeller dessverre ikke mulig å endre/kansellere bestillingen da vi plukker og sender fortløpende. Har du fått leveransebekreftelse kan vi ikke gjøre endringer. Har du bestilt med kort kan vi ikke endre det reserverte beløpet, og om du har bestilt med faktura er du kredittsjekket for beløpet som ligger på ordren.

Selv om du kontakter oss kan vi ikke love at vi rekker å gjøre endringer.

02.  Når mottar jeg bestillingen min?
Standard levering er 2 - 4 arbeidsdager. Vi gjør oppmerksom på at leveringstiden kan være lenger under travle perioder og når vi har salg. Du kan spore ordren din via sporingslinken du fikk i leveransebekreftelsen fra oss.

Tilbake til toppen

03. Hvor sender vi?

Vi sender til Norge, Sverige og Finland.

Tilbake til toppen

04. Hvor mye koster frakten?

Med Helthjem er fraktkostnaden 49 kr, men bestillinger over 599 kr gir gratis frakt. Velger du «Hent selv» er fraktkostnaden 59 kr.

Tilbake til toppen

05. Hvilke leveringsalternativer kan jeg velge mellom?

Vi tilbyr tre leveringsalternativer:

  • Helthjem Standard leveranse
    • Leveringstiden er 2-4 dager.
    • Fraktkostnaden 49 kr, men du får fri frakt på ordre over 599 kr.
    • Pakken din leveres på dørmatten eller i postkassen avhengig av hva slags bolig eller nabolag du bor i. Sjekk derfor at adressen du har oppgitt er riktig, og sjekk at både postkasse og døren din er merket med navnet ditt. Du mottar en SMS fra Helthjem om at pakken er levert.
    • Pakker som passer i postkassen vil bli levert direkte til din adresse. Større pakker vil bli sendt til nærmeste Postnord utleveringssted og deretter vil Helthjem informere deg om når pakken kan hentes. Vennligst ta med gyldig ID og melding om levering ved henting. Pakken returneres til Pierre Robert etter 7 dager.
  • Hent selv
    • Leveringstiden er 2-4 dager.
    • Fraktkostnaden 59 kr.
    • Pakken din leveres til nærmeste Postnord utleveringssted. Du mottar en SMS fra Helthjem når pakken kan hentes. Vennligst ta med gyldig ID og melding om levering ved henting. Pakken returneres til Pierre Robert etter 7 dager.
       
  • Tilbake til toppen
06. Hva gjør jeg hvis kreditt/debitt-kortet mitt blir avvist ved betaling?

Sjekk at alle detaljer er lagt inn riktig. Dersom det fortsatt ikke fungerer ber vi deg benytte et annet kort.

Tilbake til toppen

07. Hva er Klarna og hvordan fungerer det?

Les mer om Klarna og hvordan det fungerer her.

Tilbake til toppen

08. Kansellert ordre

Dersom et enkelte produkt/produkter i din kansellerte ordre har blitt utsolgt, forbeholder vi oss retten til å kansellere hele bestillingen. Vi vil da informere deg om dette via e-post. Når vi kansellerer bestillingen blir varene som var i bestillingen lagt tilbake på lager. Du kan deretter legge ny ordre.

Tilbake til toppen

09.Når får jeg tilbakebetalt penger fra returen min?

Vi refunderer pengene dine når vi har mottatt varene. Dette tar vanligvis 10-15 arbeidsdager. Dersom du har valgt faktura ber vi deg fryse fakturaen hos Klarna slik at forfallsdato ikke utløper innen vi får korrigert fakturaen.

Tilbake til toppen

10. Hvor lang returrett har jeg?

Vi tilbyr alle våre kunder 30 dagers åpent kjøp.

Tilbake til toppen

11. Blir jeg belastet for frakt dersom jeg returnerer hele ordren min?

Du kan sende tilbake varene hvis du har ombestemt deg, men da vil du ikke få refundert opprinnelig fraktkostnad. Retur koster for øvrig 59 kr. Denne kostnaden trekkes når vi refunderer pengene for returen. Dersom varen(e) du sender tilbake er ødelagt eller skadet (reklamasjon), vil den opprinnelige fraktkostnaden tilbakebetales, og du betaler heller ikke for returfrakten.

Tilbake til toppen

12. Hvor lenge er rabattkoden gyldig?

Koder utgitt i forbindelse med kampanjer har ulik varighet, men gyldighet oppgis under «tilbudsinformasjon» på siden, samt i nyhetsbrev fra oss. Rabattkoder utgitt i forbindelse med reklamasjon er gyldig i 6 måneder.

13. Kan jeg kombinere flere rabatter i ett kjøp?

Rabattkoder kan ikke kombineres med andre rabatter eller tilbud. Om du har en rabattkode vil den ikke slå ut på salgsvarer.

14. Kan jeg bytte en vare og bruke en tidligere rabatt?

Om du har en vare som er kjøpt på tilbud og ønsker å bytte til en annen størrelse, kan du kontakte vår kundeservice. Vi hjelper deg med å gi å samme rabatt på nytt kjøp. Om tilbudet fortsatt gjelder kan du legge en ny bestilling som vanlig.

15. Hvor finner jeg rabattkodene deres?

Ved å følge oss på sosiale medier som Facebook eller Instagram, samt å følge vårt nyhetsbrev: https://www.pierrerobert.no/no_NO/nyhetsbrev/Newsletter.html?nav=footer

Tilbake til toppen

16. Kjøp av gaver og retur av gaver

Om du kjøper en gave hos oss vil vi anbefale å sende med retur-stiketten inni gaven. På denne måten kan mottakeren selv registrere returen via våre nettsider (www.return.pierrerobert.no) og sende produktet/produktene i retur.

Pengene for returen blir overført til kjøper av bestillingen. Ønsker man nye produkter må det legges ny bestilling på vanlig måte.

Tilbake til toppen

17. Selger dere gavekort?

Nei, dessverre. Dersom du ønsker å gi en gave fra vår side, så tilbyr vi 30 dagers åpent kjøp på alle våre produkter.

Tilbake til toppen

18. Hvem skal jeg snakke med hvis jeg har en klage?

Vennligst ring vår kundeservice på tlf 22 06 27 87 eller kontakt oss på nettbutikk@pierrerobert.no

Tilbake til toppen

19. Hvor kan jeg lese mer om Pierre Robert sitt arbeid med bærekraft?

Du kan lese mer om Pierre Robert sitt bærekraftarbeid her. Alle våre plagg er designet med fokus på kvalitet og komfort. Og er laget med hensyn til mennesker, dyr og miljø.

20.  Kan jeg vaske klær fra Pierre Robert på høy temperatur? 

Med dagens vaskemaskiner og høykonsentrerte vaskemidler blir undertøy hygiensk rent - også på 40 grader.

Bomull tåler høyere temperatur (som for eksempel 60 grader) men det er sjeldent vi anbefaler 60 grader av hensyn til slitasje på plaggene. Om bomullstøyet er farget kan fargen for eksempel slites av, om du jevnlig vasker på 60 grader. Generelt vil tøy slites raskere i vask om du jevnlig bruker 60 grader.

 

Tilbake til toppen