Her finner du svarene på våre mest stilte spørsmål. Hvis ikke du finner svaret du leter etter så kan du ta kontakt med vår kundeservice her.

- Tross Corona-situasjonen gjør vi alt vi kan for å opprettholde leveringstid, men gjør oppmerksom på at forsinkelser dessverre kan oppstå. 

Betaling & LEVERING

RETUR

Rabattkoder & Kampanje

Annet

SVAR

01.  Når mottar jeg bestillingen min?
Standard levering er 1-3 arbeidsdager. Vi gjør oppmerksom på at leveringstiden kan være lenger under travle perioder og når vi har salg. Du kan spore ordren din via sporingslinken du fikk i leveransebekreftelsen fra oss.

Tilbake til toppen

02. Hvor sender vi?

Vi sender til Norge, Sverige og Finland.

Tilbake til toppen

03. Hvor mye koster frakten?

Med Helthjem Express er fraktkostnaden 49 kr, men bestillinger over 600 kr gir gratis frakt. Velger du «Hent selv» er fraktkostnaden 59 kr.

Tilbake til toppen

04. Hvilke leveringsalternativer kan jeg velge mellom?

Vi tilbyr tre leveringsalternativer:

  • Helthjem Express
    • Leveringstiden er 1-3 dager.
    • Fraktkostnaden 49 kr, men du får fri frakt på ordre over 600 kr.
    • Pakken din leveres på dørmatten eller i postkassen avhengig av hva slags bolig eller nabolag du bor i. Sjekk derfor at adressen du har oppgitt er riktig, og sjekk at både postkasse og døren din er merket med navnet ditt. Du mottar en SMS fra Helthjem om at pakken er levert.
    • Pakker som passer i postkassen vil bli levert direkte til din adresse. Større pakker vil bli sendt til nærmeste "post i butikk", og deretter vil Helthjem informere deg om når pakken kan hentes. Vennligst ta med gyldig ID og melding om levering ved henting.
  • Hent selv
    • Leveringstiden er 1-3 dager.
    • Fraktkostnaden 59 kr.
    • Pakken din leveres til nærmeste Postnord utleveringssted. Du mottar en SMS fra Helthjem når pakken kan hentes. Vennligst ta med gyldig ID og melding om levering ved henting.
  • Svosj
    • Vi leverer også med tjenesten Svosj hvor medlemskap gir gratis frakt. Pakken leveres av Helthjem i løpet av 1-3 dager.

Tilbake til toppen

05. Hva gjør jeg hvis kreditt/debitt-kortet mitt blir avvist ved betaling?

Sjekk at alle detaljer er lagt inn riktig. Dersom det fortsatt ikke fungerer ber vi deg benytte et annet kort.

Tilbake til toppen

06. Må jeg betale frakt for hvert produkt jeg bestiller?

Nei, fraktkostnaden tilkommer per ordre, ikke per produkt. Kostnaden avhenger ikke av antall produkter du kjøper, så lenge de er lagt til i samme ordre.

Tilbake til toppen

07. Når får jeg tilbakebetalt penger fra returen min?
Vi refunderer pengene dine når vi har mottatt varene. Dette tar vanligvis 5-10 arbeidsdager. Dersom du har valgt faktura ber vi deg fryse fakturaen hos Klarna slik at forfallsdato ikke utløper innen vi får korrigert fakturaen.

Tilbake til toppen

08. Hvor lang returrett har jeg?

Vi tilbyr alle våre kunder 30 dagers åpent kjøp.

Tilbake til toppen

09. Blir jeg belastet for frakt dersom jeg returnerer hele ordren min?

Du kan sende tilbake varene hvis du har ombestemt deg, men da vil du ikke få refundert opprinnelig fraktkostnad. Retur koster for øvrig 49 kr. Denne kostnaden trekkes når vi refunderer pengene for returen. Dersom varen(e) du sender tilbake er ødelagt eller skadet (reklamasjon), vil den opprinnelige fraktkostnaden tilbakebetales, og du betaler heller ikke for returfrakten.

Tilbake til toppen

10. Hvor lenge er rabattkoden gyldig?

Koder utgitt i forbindelse med kampanjer har ulik varighet, men gyldighet oppgis under «tilbudsinformasjon» på siden, samt i nyhetsbrev fra oss. Rabattkoder utgitt i forbindelse med reklamasjon er gyldig i 6 måneder.

11. Kan jeg kombinere flere rabatter i ett kjøp?

Rabattkoder kan ikke kombineres med andre rabatter eller tilbud. Om du har en rabattkode vil den ikke slå ut på salgsvarer.

12. Kan jeg bytte en vare og bruke en tidligere rabatt?

Om du har kjøpt en vare på rabatt og ønsker å returnere og bestille samme vare i en annen størrelse kan du kontakte vår kundeservice. Vi hjelper deg med å gi å samme rabatt på nytt kjøp. Om tilbudet fortsatt gjelder kan du legge en ny bestilling som vanlig.

13. Hvor finner jeg rabattkodene deres?

Ved å følge oss på sosiale medier som Facebook eller Instagram, samt å følge vårt nyhetsbrev: https://www.pierrerobert.no/no_NO/nyhetsbrev/Newsletter.html?nav=footer

Tilbake til toppen

14. Selger dere gavekort?

Nei, dessverre. Dersom du ønsker å gi en gave fra vår side, så tilbyr vi 30 dagers åpent kjøp på alle våre produkter.

Tilbake til toppen

15. Hvem skal jeg snakke med hvis jeg har en klage?

Vennligst ring vår kundeservice på tlf 22 06 27 87 eller kontakt oss på nettbutikk@pierrerobert.no

Tilbake til toppen

16. Hvor kan jeg lese mer om Pierre Robert sitt arbeid med bærekraft?

Du kan lese mer om Pierre Robert sitt bærekraftarbeid her. Alle våre plagg er designet med fokus på kvalitet og komfort. Og er laget med hensyn til mennesker, dyr og miljø.

Tilbake til toppen